درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 19:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37394صفحه نخست » سه شنبه، 14 اسفند 1397 - 21:23
یک پژوهش جدید: شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روی تغذیه کودکان تأثیر منفی بگذارند
بنا به یک مطالعه که توسط «انا کوتس» دانشجوی دکترا در دانشکده روانشناسی دانشگاه لیورپول بریتانیا انجام شد، کودکان مستعد به تقلید از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بنا به یک مطالعه که توسط «انا کوتس» دانشجوی دکترا در دانشکده روانشناسی دانشگاه لیورپول بریتانیا انجام شد، کودکان مستعد به تقلید از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی هستند.
 
 کوتس و تیم پژوهشی او، ۱۷۶ کودک بین سنین ۹ تا ۱۱ سال را به سه گروه تقسیم کردند. به همه آنها ویدئوهایی از شخصیت های مشهور بریتانیا روی یوتیوب نشان داده شد. به گروه اول ویدئویی از چهره های مشهوری که چیزی نمی خورند، در ویدئوی گروه دوم آنهایی در حال خوردن خوراکی سالم مثل میوه یا هویج بودند، و در ویدئوی گروه سوم افرادی که شیرینی و شکلات می خوردند.
 
 بعد از تماشای ویدئوها، کودکان ۱۰ دقیقه وقت داشتند که از بین غذاهای مشابه که برای آنها مهیا شده بود، چیزی را برای خوردن انتخاب کنند. در این مطالعه، کودکانی که در گروه سوم بودند، با انتخاب شیرینی و شکلات، ۳۲ درصد کالری بیشتر از بقیه کودکان مصرف کردند.
 
 اغلب چهره‌های مشهور در شبکه‌های اجتماعی جوان، موفق، مثبت، پر انرژی، و برای کودکان جذاب هستند. از سوی دیگر با رایج شدن موبایل در بین افراد کم سن و سال، احتمال این که کودکان حساب‌های مختلف شبکه های اجتماعی داشته و این افراد را دنبال کنند زیاد است.
 
 نتایج این پژوهش این هفته در مجله پزشکی اطفال منتشر شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد